اظهارات واقعی ناشناخته درباره سرعت سایت به همراه قیمت افزایش سرعت سایت

Wiki Article

اینکه وب سایت شما یک وب سایت عالی باشد که هم از لحاظ خدماتی که ارائه می دهد و هم از لحاظ ظاهر و تجربه کاربری منحصر بفرد باشد، دستاورد ارزشمندی است، اما نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، سرعت سایت شماست که به شما قدرت رقابت پذیری را می دهد. در این نوشته بیشتر با این موضوع آشنا می شوید.

لطفا پس از تغییر تنظیمات که در ادامه گفته می شود اقدام به پاک کردن کش سایت خود و سپس بررسی سایت در حالت ناشناس مرورگر خود نمایید.

اگر می‌خواهید به ویژگی‌ها و ابزارهای بیشتری دسترسی داشته باشید، سه طرح اشتراک برای انتخاب وجود دارد.

سایت هایی که به خاطر پایین بودن سرعت سایت شان، رتبه های خوبی در گوگل ندارند.

اگر در وب‌سایت خود از ویدئو یا پادکست‌های دیگر استفاده می‌کنید بهترین روش این است که برای آپلود از سایت آپارات یا یک هاست آپلود ویدئو استفاده کنید و از بارگذاری مستقیم ویدئوها خودداری کنید، چراکه باعث کاهش سرعت سایت شما می‌شود.

دوره امنیت سایت وردپرسی دوره آموزش امنیت سایت وردپرسی زمانی کسب و کار اینترنتی شما ارزشمند خواهد بود که قبل از مورد حمله هکرها…

البته لازم نیست هر اسکریپت یا ابزار خارجی که روی سایت خود پیاده سازی کردید را حذف کنید، بهترین آنها را نگه داشته و موارد اضافی را حذف کنید.

در تم فارس علاوه بر دریافت ابزارهای مورد نیاز و قوی ترین پشتیبانی می توانید یاد بگیرید که چگونه یک کسب‌وکار اینترنتی را از صفر راه اندازی و مدیریت کنید و همچنین آن را ارتقا دهید.

بی توجهی به مقدار پهنای باند، نوع سیستم عامل، مشخصات سخت افزاری سیستم‌های سرور و مسائلی از این قبیل همگی می‌توانند باعث شوند که حتی بهترین و بهینه شده‌ترین وب‌سایت ها نیز با کاهش سرعت زیادی برای بارگذاری رو‌به‌رو شوند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه در مورد شرایط وب‌سایت خود تصمیم خاصی بگیرید، قبل از هر چیز سرویس خدمات میزبانی آن را به درستی انتخاب و کانفیگ کنید.

از آنجا که حافظه کش سرور از سرور برای ذخیره مرورگر وب استفاده می کند، سیستم های حافظه کش مختلفی برای آن وجود دارد. آنها به صورت کش تمام صفحه، کش هدف و کش قطعات هستند.

اولین چیزی که برای افزایش سرعت سایت‌مان باید به آن به درستی توجه کرد و با دقت آن را انتخاب کرد، بحث اولیه فنی یا همان خدمات میزبانی هاست و دامنه است. خیلی از وب‌مسترها بدون توجه به این مسئله از هر سرویس دهنده‌ای که به ظاهر مناسب‌تر است و یا سرویس‌های ارزان قیمت‌تری ارائه می‌کند، سرویس خود را خریداری می کنند.

با رعایت راهکارهای گفته شده در این مقاله می‌توانید بالا بردن سرعت

در اینجا برخی از بهترین افزونه های کش وردپرس آورده شده است:

اگرچه تعداد زیادی سیستم مدیریت محتوا عرضه شده است، اما همچنان برخی از آن‌ها به خاطر امکانات بیشتر از جمله متن باز بودن و رایگان بودن اعتبار بیشتری نیز دارند. تکنیک های افزایش سرعت سایت

Report this wiki page